Lupaus unelman toteutumisesta

8.10.2014


Meidän eteinen oli niitä ihan ensimmäisiä huoneita, joita miehen kanssa yhdessä remontoitiin. Eteinen oli ennen maalausta vihreä. Nyt se on kauniin valoisa ja hillitty, kun seinien alaosa maalattiin harmaalla ja yläosa valkoisella. Lattia maalattiin myös harmaaksi.


Kuten olen aiemminkin maininnut mies on näppärä käsistään ja tykkää tuunailla kaikenlaista. Seinällä oleva ikkunanpokasta tehty peili on mm. hänen käsialaansa. Mä niin tykkään.


Olkoon sisustustarrat kuinka pois muodista tahansa, mä tykkään. Niitä löytyy eteisestäkin useampia. Piikkilankakranssi on myös miehen tekemä...


...samoin tämä naulakko. Olen monesti sanonut, että meidän eteinen on meillä se eniten minun näköinen huone. Mä vaan niin tykkään vaaleista sävyistä. Aiemmin postasin meidän olohuoneesta ja kerroin, että sen tummuus ahdistaa mua. Ihan turhaan en ole miehelle siitä puhunut, sillä eilen hän itse ehdotti, että tehtäisiin olohuoneeseen remppa. En ollut uskoa asiaa todeksi. Melkein nipistin itseäni todistaakseni, ettei se ollut vain ihanaa unta. Mutta ei ollut. Kalusteet vaihdetaan ja seinät maalataan vaaleiksi. JIIIHAA!!! Vaikka mun sydän on tällä hetkellä huolesta soikeena, pompin melkein täällä onnesta. Mun unelmasta tulee sittenkin totta.

6 kommenttia:

  1. No mutta tuohan kuulostaa ihanalta! Jospa sun mies on lukenut sun blogista sun toiveista... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä oon ihan suoraan sille sanonut, mistä en tykkää eli asia on tullut hyvinkin selväksi, hih...

      Poista
  2. Ihania onnen pilkahduksia huolien keskelle, onhan sulla(kin) ihana mies ;) Tuo teidän eteinen on aivan ihana!!! Se luo niin lämpöisen olon heti sisään astuttaessa <3 Mie täällä jään odottamaan postauksia olohuone rempasta!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllä se on ihana <3 Joskus hankala, mutta pääsääntöisesti ihana, hih... mutta eikös me olla sellaisia vähän kaikki?!

      Kiitos kehuista! Kovasti on jo päässä värisuunnitelmia. Yritän postatakin niistä piakkoin!

      Poista
  3. Anonyymi9.10.14

    Todella ihana tuo teidän eteinen :) sisustustarrat on kyllä niin IN :) mukavia nuo piristävät jutut nyt varmasti varsinkin kun murheitakin on!tsemiä ja mukavaa torstai päivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista ja tsempeistä! Kyllä tieto rempasta ja sen suunnittelu piristää! Innolla ootan. Toivottavasti päästää seinän väristä miehen kanssa yhteisymmärrykseen.

      Poista

Kommenttilaatikkoni on avoin kaikille kommenteille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin!

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian!

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan