Paras kirppislöytö ikinä ♥

16.6.2015




Eilen poikkesin tytön kanssa paikallisella kirpparilla, jossa en koskaan aiemmin ollutkaan käynyt. Kirppis on aika uusi ja olin kuullut sitä monenkin kehuneen. Kannatti käydä. Paikka oli siisti ja pöytiäkin oli ihan riittävästi. Meillä ei ollut hirveästi aikaa, koska illalla oli tulossa vieraita juhlistamaan nuorimmaisen bonuslapseni synttäreitä. Kiersimme kuitenkin puolihuolimattomasti kirpparin läpi ja tein elämäni ehkä parhaan kirppislöydön; käsintehdyn, virkatun pitsipeiton. Olen aina haaveillut sellaisesta, mutta ovat olleet niin kalliita, etten ole koskaan raaskinut ostaa. Nyt kuitenkin kurkkasin hintalappua...25e. Mitä? Nappasin peiton henkarista ja tytön kanssa katsoimme yhdessä peiton, että on ehjä eikä siinä ole tahroja. Aivan täydellinen ♥ Kuvissa pitsipeitto on kaksinkerroin tuossa puusohvan päällä eli kokoa on kyllä ihan reilusti (200x150). Voi, se on niiin kaunis ja minä olen niiiin onnellinen ♥

18 kommenttia:

  1. No niin on.Kaunis ja täydellinen! Onnekas löytö ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihana ♥ Mä harvoin löydän kirpparilta mitään tai sitten mulla iskee jopa siellä nuukuus. Nyt päätin, että ostan tuon peiton, vaikka rahalle olisi varmasti ollut muutakin käyttöä enkä kyllä kadu yhtään ostopäätöstäni.

      Poista
  2. No toi on kyllä just oikeassa paikassa tuossa teidän ihanalla sohvalla!! Hieno löytö!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heli ♥ Mä olen niin onnessani, kun tein kerrankin hyvän kirppislöydön.

      Poista
  3. Voi että - juuri tuollaista olen itsekin katsellut - kylläpä teit upean löydön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anne ♥ Mun mamma virkkasi paljon ja mm. tälläisiä pitsipeittoja. Tykkään tästä löydöstäni kyllä tosi paljon.

      Poista
  4. Aivan upea löytö, sopii täydellisesti tuohon puusohvalle.

    VastaaPoista
  5. Ihana-ihana-ihana! <3 Onnea hienosta löydöstä! :)

    VastaaPoista
  6. Mahtava löytö tosiaan, onneksi olkoon!:)

    VastaaPoista
  7. Voihan ihanuus!!! <3 Noissa on niin paljon tunnelmaa!! Tuossa puusohvalla sille oli kuin paikka tehty <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta!! Noissa peitoissa on vaan jotakin, mikä viehättää ja onhan ne tosi kauniita ♥ Mietin sitä sohvallekin tai sitten meidän makkariin päiväpeiton päälle, mutta tuossa se on parhaiten esillä.

      Poista
  8. On kyllä todella hyvä löytö! Niin kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Marianne ♥ Tykkään kyllä tästä tosi paljon.

      Poista

Kommenttilaatikkoni on avoin kaikille kommenteille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin!

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian!

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan